S T R E S S F U L D A Y

Nu ska jag snart börja plugga, har så himla mycket att göra idag så det är bäst att sätta igång snart!! Imorgon är min sista skoldag för den här terminen, eftersom jag tagit ledigt tis ons tors. Så jag har två stora prov imorgon i religion och kulturhistoria som jag måste plugga till. Jag ska även åka till farmor och klippa henne, städa, sola, gå ner på stan och ikväll ska vi hem till mamma och pappa för lite jul mys. På torsdag åker jag till Spanien så vi firar lite i för väg.

Igår kväll var vi hemma hos Tomas och Paula. Vi delade ut julklappar och åt gröt, hemmagjorda köttbullar med rödbetssallad och spelade postkodsmiljonären. Fick presentkort på H&M, trisslott och sen fick jag och Filip en box med Solsidan och choklad tillsammans! Tack så mycket igen! Nu ska jag plugga Kissses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0