16 mars

Åkte till skolan med åtta tåget idag. Jag och Saara mötte upp Elisabeth och Johanna vid slussen och åkte tillsammans med dem till Sickla. Medans de var och ordnade med deras praktikplats så gick vi runt i köpcentrumet. När vi var klara tog vi bussen ut till Gustavsberg och hade bodypump-pass på gympan :) Vi kunde ta halv tre tåget hem så det var super bra! Vi pluggade hela tågresan hem och var hemma vid tjugo i fyra. Då tog jag och Filip en promenad tillsammans runt Djulö alé! Jag har skaplig träningsvärk i rumpa och ben men det var skönt ändå!

Strax innan sex kom mamma och hämtade mig, sen åkte vi hem hit och gjorde i ordning sallad. Baby spenat, avocado, feta och svarta oliver är supergott!! Nu håller mamma på och hjälper mig med provet som vi har på fredag, börjar bli stressad nu när jag inser hur mycket det verkligen är. Flera flera a4-sidor!! Jag kan inte göra annat än plugga och göra mitt bästa men klarar jag inte det här provet vet jag inte vad jag tar mig till. Isåfall hjälper det inte att vara ute i god tid heller. Wish me luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0