Idag har vi varit på olika besök hela dage...

img_7426 (MMS)

Idag har vi varit på olika besök hela dagen. Började dagen med ett besök i en synagoga, sedan i St Clara kyrka och innan vi slutade var vi i en moské. Intressant faktiskt, men jag får myror i brallan av att sitta och lyssna så mycket. På våran ganska långa lunch sprang vi in på Zara och Gina tricot. Fick med mig en snygg stickad tröja hem!! Sen lunchade vi i PK-huset, en super god kycklingsallad fick det bli. Synd att vi fick slänga i oss dem för de var den godaste salladen jag ätit ute!  Vi hann inte med tåget hem så jag Saara Sabine och Elizabeth tog en fika i väntan på nästa. Nu sitter vi iallafall på tåget men de krånglas ju så himla mycket så vi är försenade och står nu stilla. När jag kommer hem ska iallafall jag och Filip åka till gymet. Tanken var att vi skulle äta på Coffee&lounge efter men jag tror inte vi hinner det nu :( PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0