Monday morning.

I lördags träffade jag Emelie och klippte henne en sista gång innan hennes resa! Nu sitter hon nog på något flyg på väg till Australien och Jennika! Hon hade köpt mig en liten present, en fin liten dipp skål. Passar mig som handen i handsken då jag älskar att dippa grönsaksstavar :)

På kvällen var jag ute tillsammans med Saara och sabina! Blev en ganska tidig kväll som avslutades med mat.

I söndags satte jag och tjejerna oss på Venezia för lite mat och snack. Vi satt där i timmar och sen kom Saara också! På kvällen fick jag lite plugg gjort och sen kollade jag och Filip på söndagsfilmen på 5an. Sjukt obehaglig film men riktigt bra!!

Time for school, kisssess


Kommentarer
Postat av: Emelie

Love you <3

2012-01-26 @ 09:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0