One week in Spain

I torsdags kom vi hem igen efter en vecka i Spanien. Även fast det inte varit strålande sol och svettig luft så har det varit skönt att komma ifrån miljön här hemma för en stund. Dagarna har bestått utav julfirande, vin på balkongen, middagar, marknader, shopping, firande utav två 70åringar, en dag på golfbanan i Ali cante, promenader längs stranden och så mycket mer!!

Har haft det grymt bra och träffat härliga människor även fast jag måste säga att jag inte hann få någon speciell jul känsla och att sätta på Kalle anka vid tre på julafton var inte alls lika mysigt som hemma med familjen när det är mörkt ute!

Skulle bli ett så långt inlägg om jag skulle skriva med allt i detalj och det orkar jag inte riktigt ifrån iphonen men jag ska försöka få några bilder som jag kan lägga upp sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0