STHLM FASHION WEEK

Har precis stoppat i mig lax och potatis hemma hos mamma och pappa! Har haft en väldigt jobbig lång dag idag och ingenting har gått sin väg.

När vi skulle åka hem var tåget försenat 20 min från avgångstiden (tio i sex) så vi gick och skulle köpa en cheeseburgare att mätta våra magar med. När vi kom tillbaka tjugo i var skärmarna tomma och folket på perrongen var borta. Vi gick upp till SJ för att försöka få åka med x2000-tåget som gick tio min senare men hon var omöjlig och bad oss ta halv åtta-tåget hem. Ringde pappa i panik men konduktören på x2000-tåget ordnade så vi fick åka med till slut. Att de ska vara så svårt att vara lite vänlig och hjälpsam, förstår inte...

Hur som helst har vi fått en förfrågan idag att sminka 20 modeller till Stockholm fashion week. Vi anmälde vårat intresse så jag hoppas på ett ja! Häftigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0