Waiting.

Sitter och väntar på att Filip ska bli klar så vi kan fortsätta våra runda på stan. Ska köpa en försenad julklapp till Ida eftersom hon kommer hem till Sverige på fredag!! Sen ska vi hem till Thindra och resten av dagen måste vi städa och tvätta. Ser inte så roligt ut men det måste göras!!

Imorgon hörde jag att de fanns planer på Göteborg och övernattning på hotell. Får se om vi kan följa med på det!!

Annars är jag grymt sugen på att dra till gymmet eller simma. Ska nog dra mig iväg imorgon. Ett av mina nyårslöften är mindre vin och mer träning!! Jag ska fasiken har en relativt snygg kropp när jag ska stå i en fin klänning på studenten! Festa kommer vi ändå göra i överflöd när tiden är inne. Kisssses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0